A co z systemem – MONOLOCK?

A co z systemem – MONOLOCK?

13 czerwca, 2020 0 przez motor-sklep.pl

Czy warto w ogóle używać kufrów w systemie MONOLOCK? – oczywiście, że TAK!

Kufer Monolock sprawdzi się idealnie jako kufer miejski do skuterów i motocykli o mniejszej pojemności. 3 kilogramy nośności w zupełności wystarcza do przewiezienia dodatkowego kasku, zakupów czy laptopa do pracy. Dodatkową zaletą powinna być też płyta z dużą ilością otworów, która jest dodawana gratis w zestawie. Przekona to grupę klientów, których skutery mają już bagażnik, do którego tą płytę można przykręcić. Kufry te nie odbiegają w żaden sposób jakością od „mocniejszych” braci MONOKEY.

Kufer centralny Givi C30N w systemie Monolock o pojemności 30 litrów.
Givi C30N – mały ale pomocny!

Givi C30 to reprezentant mniejszej pojemności z grupy Monolocków. Rewelacyjnie komponuje się z mniejszymi skuterami. Posiada wszystkie udogodnienia znane nam z rozwiązań MONOKEYświatło stopoparcie czy torbę wewnętrzną. Prezentuje się wybitnie dobrze i my wybralibyśmy go jako codziennego kompana w dojazdach do pracy na skuterze.

Największy kufer centralny w systemie mocowania MONOLOCK Givi B47NML na skuterze Piaggio MP#
Givi B47NML – największy w grupie MONOLOCK

Jeśli masz większe potrzeby i Twój bagaż jest objętościowo większy, bądź po prostu chcesz mieć miejsce na dwa kaski, Włoski producent przyszykował model Givi B47.
Jest to większy bliźniak kufra B37. Optymalnie sprawdzi się przy lżejszych i spokojniejszych motocyklach miejskich.

Jeśli masz więcej pytań skontaktuj się z nami, na wszystkie chętnie odpowiemy!
Zobacz artykuł opisujący działanie stelaży PL One-Fit >>>